Registratie procedure

U dient zich eerst te registreren voordat u kunt inloggen om uw projecten in te
voeren en te beoordelen met de digitale Preffi of EKI. Bij registratie geeft u
uw naam, de organisatie waar u werkzaam bent en uw persoonlijke e-mailadres op.
Dit e-mailadres wordt gebruikt om uw inloggegevens en de betalingsbevestiging
naar u te kunnen sturen.

Let op! U kunt pas inloggen als de betaling bij IDEAL is verwerkt. Bij drukte kan dit soms langer duren, tot 24 uur. Indien u na 24 uur nog niet kan inloggen, kunt u contact met ons opnemen. 

 

Ik ben al geregistreerd

Indien u al een account heeft, kunt u zoals gebruikelijk proberen in te loggen. U wordt dan doorgeleid naar IDEAL voor betaling en abonnementsvormen. Na de betalingsbevestiging kunt u opnieuw inloggen. Let op!! De verwerking van de betaling bij IDEAL kan soms een paar uur duren! Indien u na 24 uur nog niet kan inloggen, dan kunt u contact met ons opnemen.


Abonnement en betaling

Na het invullen van uw persoonsgegevens kiest u uw bank en vervolgens voor het abonnement Preffi/EKI:

  • Jaarabonnement (12 maanden): 60 euro

U heeft vanaf heden voor slechts 60 euro toegang voor een heel jaar!

Dit is vanaf heden vanwege organisatorische redenen de enige mogelijke abonnementsvorm.

 

Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw bank om via IDEAL te betalen.

 

Waarom IDEAL

Met IDEAL kunnen we de onkostenvergoeding voor u zo laag mogelijk houden.

Abonnementen aanvragen via een andere route kan, maar hiervoor brengen we de gemaakte administratiekosten in rekening.  

 

Er zijn een 5 aandachtspunten bij het gebruik van IDEAL:

1.Het is op dit moment alleen mogelijk om via IDEAL te betalen met uw bankpas.

2.Indien u een betaling wilt doen vanuit een buitenlandse bank, dan kunt u contact met ons opnemen via bestel@cbo.nl

3.Indien u een abonnement(en) aanvraagt buiten IDEAL om, dan zijn wij genoodzaakt alle kosten in rekening te brengen. Afhankelijk van uw wensen kunnen we een prijsopgaaf doen. Ons uurtarief is 135 euro per uur.

4.U dient voldoende saldo op uw rekening te hebben. Indien dit niet zo is, probeert het systeem het nog een aantal keer binnen 24 uur. Zolang de betaling niet is volbracht kunt u niet inloggen.

5.U kunt pas inloggen als de betaling bij IDEAL is verwerkt. Bij drukte kan dit soms langer duren, tot 24 uur. Indien u na 24 uur nog niet kan inloggen, kunt u contact met ons opnemen.

 

 

Na betaling

Na betaling ontvangt u een automatische betalingsbevestiging 
voor het gekozen abonnement of een bericht dat de betaling is mislukt.

! Let op! Het verwerken van de betaling kan even duren. Indien u na 24 uur nog geen bevestiging heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via bestel@cbo.nl 

Indien de betaling is verwerkt, ontvangt u tijdelijke inloggegevens via het opgegeven
e-mailadres. U kunt met deze inloggegevens inloggen op gbkwaliteit.nl via het venster inloggen. 

Na inloggen kunt u er voor kiezen een persoonlijk wachtwoord aan te maken.

 

Gebruik online Preffi/EKI-abonnement

De online Preffi en EKI kunnen gebruikt worden voor de duur van het abonnement.

U krijgt een e-mail een week voordat het abonnement verloopt, met de waarschuwing dat uw
abonnement verloopt en de optie om te verlengen. Er is een link naar een button verlengen.

Na het klikken op de button verlengen, wordt de registratie procedure herhaalt.


Verlopen abonnement

Wanneer u inlogt na het verlopen van u abonnement ontvangt een e-mail met het bericht dat het
abonnement verlopen is. U krijgt de optie om het abonnement te verlengen. Er is een link naar een button verlengen.

Na het klikken op de button verlengen, wordt de registratie procedure herhaalt.

Let op! Ook hier geldt dat de betaling via IDEAL verwerkt moet zijn, voordat u kunt inloggen. Afhankelijk van de drukte kan dit tot 24 uur duren.

Vraag daarom uw verlening tijdig aan!